Leto je ako stvorené na stretnutia s priateľmi, dobré jedlo a šumivé poháre šampanského. Bollinger Rosé spája jemnosť bubliniek, sviežu ovocnú arómu a elegantnú štruktúru – ideálny spoločník k letným kulinárskym zážitkom.
2+1 = Tretie víno Vinidi ZADARMO. Pozrieť vína.
Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Slovak Superbrands udelila káve Lavazza cenu Slovak Superbrands Award 2024. Lavazza získala toto ocenenie na Slovensku už po ôsmykrát. Ocenenie Superbrands je potvrdením zaradenia medzi elitné značky na slovenskom trhu. Predstavuje nielen potvrdenie neustáleho zvyšovania hodnoty značky ale aj kvalitu kávy Lavazza.
Superbrands je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek. Titul Superbrands je znakom špeciálneho postavenia a uznania vynikajúcej pozície značky na lokálnom trhu. Pečať Superbrands získajú len značky s výnimočnou povesťou – zákazníci si s nimi vždy spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah. Od svojho vzniku vo Veľkej Británii si projekt získal celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie, ktoré na základe jednotných kritérií a metód každoročne oceňuje najlepšie z najlepších značiek v takmer 90 krajinách na piatich kontinentoch.
Káva Lavazza je lídrom talianskeho espressa doma v Taliansku, ako aj v mnohých ďalších krajinách a Slovensko nie je výnimkou! U nás sa Lavazza stala súčasťou každodenných kávových rituálov veľkého množstva milovníkov kávy a je na prvom mieste v predajoch a znalosti na Slovensku medzi prémiovými značkami kávy. Ročne sa u nás predá približne 60 miliónov porcií/šálok tejto kávy.
Výhradným distribútorom značky Lavazza pre Slovensko je Corner & Co., www.wineplanet.sk.
Program Superbrands obnovil svoje pôsobenie na Slovensku v roku 2013. Od roku 2014 sú značky vyhodnocované nielen v kategórii spotrebiteľských ale aj v oblasti business (B2B) značiek. Zatiaľ čo prvé z nich sú verejne známe a spotrebitelia sa s nimi stretávajú deň čo deň v maloobchodnom sektore, business značky sú dôležitými hráčmi v špecializovaných odvetviach priemyslu, poľnohospodárstva a obchodu.
Ocenenie Superbrands pre daný rok získa značka, ktorá obstojí vo viackolovom výberovom procese. Do programu Superbrands sa jednotlivé značky nemôžu prihlásiť. Pri nominácii sa vychádza z databázy všetkých obchodných trade-mark značiek. Spoločnosť Bisnode, popredný svetový poskytovateľ obchodných informácií, vytvorí na základe obchodných výsledkov zoznam nominovaných kandidátov. Ďalším krokom je spotrebiteľský prieskum, jeden z najdôležitejších prvkov výberového konania, v rámci ktorého agentúra GfK na základe známosti a obľuby zúži výber na zoznam semifinalistov. Konečné slovo pri udeľovaní titulov v danom roku má odborná komisia Brand Council. Na konci hodnotiaceho procesu získavajú spotrebiteľské značky ocenenie Superbrands, podnikateľským značkám je udelený titul Business Superbrands.
Príbeh značky Lavazza sa začal pred 124 rokmi v talianskom Turíne. Spoločnosť založil Luigi Lavazza, ktorý prišiel hľadať šťastie do Turína, kde si kúpil si obchod s potravinami a začal pražiť svoju vlastnú kávu.
Vyrábal praženú kávu, v ktorej miešal zrná rôzneho druhu a pôvodu a vytváral tak produkt s unikátnou a novou chuťou. Z pôvodných troch zamestnancov sa firma rozrástla na štyridsiatich. Keď jeho zamestnancov povolali do 1. svetovej vojny, Luigi Lavazza zamestnal svojich synov a dcéry, a vytvoril tak rodinného ducha, ktorý sa stal základom jeho podnikania. Po vojne Luigi kúpil Eureku – pražiaci stroj, ktorý zaručoval vysokú produkciu a Lavazza sa už v roku 1923 stáva najväčším talianskym dovozcom kávy a pražiarom. Dnes je Lavazza lídrom na poli espressa v Taliansku a môžete si ju vychutnať vo viac ako v 90 krajinách po celom svete. Každý rok sa na celom svete vypije viac ako 27 miliárd šálok kávy Lavazza. Výhradným distribútorom značky Lavazza pre Slovensko je Corner & Co.
Leto je ako stvorené na stretnutia s priateľmi, dobré jedlo a šumivé poháre šampanského. Bollinger Rosé spája jemnosť bubliniek, sviežu ovocnú arómu a elegantnú štruktúru – ideálny spoločník k letným kulinárskym zážitkom.
Každý rok 18. augusta si milovníci vína pripomínajú Medzinárodný deň Pinot Noir. Dôvod je jednoduchý – táto odroda patrí k najelegantnejším, najjemnejším, no zároveň najnáročnejším na pestovanie. Jej meno sa spája s jemnou krásou, ale aj s nekonečnou trpezlivosťou vinárov, ktorí sa rozhodli zasvätiť jej svoje umenie.
Trinásteho augusta si pripite jedným z najobľúbenejších šumivých vín v Taliansku, Proseccom. Áno, 13. augusta je Medzinárodným dňom Prosecca. Či už ho pijete ako aperitív, k ľahkému jedlu alebo len tak s priateľmi, Prosecco je symbolom radosti a bezstarostných chvíľ. Prosecco si zaslúži vašu pozornosť nielen dnes, ale po celý rok.
Leto si žiada ľahkosť nielen na tanieri aj v pohári. Či už grilujete na záhrade alebo len sedíte na terase s priateľmi, správna kombinácia vína a jedla môže premeniť každé stretnutie na zážitok. Vybrali sme pre vás šesť letných receptov s vínom z WinePlanet,, ktoré fungujú dokonale a stoja za vyskúšanie.